Digitree Group odnotowało 35 tys. zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2023 r. wobec 119 tys. zł straty rok wcześniej, podała spółka.
Zysk operacyjny wyniósł 54 tys. zł wobec 45 tys. zł straty rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 22,27 mln zł w III kw. 2023 r. wobec 19,38 mln zł rok wcześniej.
W I-III kw. 2023 r. spółka miała 0,88 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 0,06 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 66,95 mln zł w porównaniu z 56,89 mln zł rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 2,27 mln zł wobec 2,65 mln zł zysku w tym ujęciu rok wcześniej.
Spółka podała, że rekordowy dotychczas poziom sprzedaży, osiągnięty w dziewięciu miesiącach br. (wyższy o ponad 10 mln zł w stosunku do tego samego okresu ub.r.) w głównej mierze został wypracowany w segmencie Agencji Digital, tj. zwłaszcza w agencji kreatywnej JU:, wspierającej kampanie digital marketingowe największych firm. Przychody Grupy wzrosły szczególnie w ramach segmentu e-commerce, do którego zalicza się znaczna część klientów Digitree Group.
„Cieszymy się, że pomimo trudnych warunków rynkowych udało nam się w trzecim kwartale wypracować 29% wzrost r/r na EBITDA Grupy. Porównując pełne 9 miesięcy 2023 roku do analogicznego okresu ubiegłego roku, oczyszczonego o wynik zdarzenia jednorazowego, również udało nam się wypracować solidny 25,5% wzrost. Cieszy nas fakt, że wreszcie udaje nam się poprawiać rentowność Grupy. Jest to głównie efekt naszej pracy od strony kosztowej zarówno na poziomie Holdingu jak i pozostałych jednostek budżetowych. Wierzymy, że poprawiające się nastroje na rynku oraz obniżona baza kosztowa naszej Grupy, pozwolą nam w niedługim czasie pokazać wyniki na miarę naszego pełnego potencjału” – powiedział prezes Digitree Group Konrad Żaczek, cytowany w komunikacie.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. 2023 r. wyniósł 2,71 mln zł wobec 2,44 mln zł zysku rok wcześniej.
Digitree Group (dawniej Sare) to technologiczna spółka oferująca zaawansowane, dedykowane narzędzia IT, służące wspieraniu sprzedaży i automatyzacji marketingu. W 2016 r. przeszła na główny rynek GPW z NewConnect.
Źródło: ISBnews