Drago entertainment aktualnie buduje wishlistę autorskich symulatorów, których premiery planuje na początku 2021 roku, podała spółka. Debiut na rynku NewConnect planowany jest w drugiej połowie tego roku – pod koniec ub.r. spółka celowała w debiut w tym roku.
„Drago entertainment planuje debiut na rynku NewConnect w drugiej połowie br. Obecnie studio jest na etapie finalizacji procesu przekształcenia w spółkę akcyjną” – czytamy w komunikacie.
Studio podkreśla, że „nieprzerwanie pracuje” nad kilkoma projektami, dużą produkcją o nazwie Frost Fall oraz pięcioma symulatorami: „Gas Station Simulator”, „Food Truck Simulator”, „Paparazzi Simulator”, „Airport Contraband” i „Detective Simulator”. Większość zapowiedzianych przez spółkę tytułów znalazła się na TOP Wishlist platformy Steam.
„Na bieżąco prowadzimy dialog z graczami i wsłuchujemy się w ich głosy. Dokładamy wszelkich starań, aby na rynek trafiły dopracowane projekty. Mając na uwadze budowanie silnej społeczności wokół naszych tytułów, zdecydowaliśmy się publikować darmowe prologi naszych gier. W najbliższych miesiącach ukażą się prologi 'Gas Station Simulator’ i 'Food Truck Simulator’. W naszej ocenie takie działanie przełoży się pozytywnie na relacje z graczami i pozwoli przygotować jeszcze lepszy produkt finalny. W ramach realizacji naszej strategii planujemy również w drugiej połowie tego roku zaprezentować kolejne preprodukcje” – powiedziała prezes Joanna Tynor, cytowana w komunikacie.
Drago poinformowało również, że MD Games – spółka zależna studia Movie Games – zajmie się portem gry „Treasure Hunter Simulator” z portfolio produkcyjnego Drago entertainment na konsole PlayStation4 i Xbox One. Do tej pory tytuł dostępny był w wersji na komputery stacjonarne.
„Treasure Hunter Simulator” to gra przygodowa, która pozwala odkrywać zaginione skarby. Podczas swojej podróży do wielu tajemniczych zakątków świata, gracz za pomocą wykrywacza metalu odnajduje cenne artefakty oraz poznaje ich historię, podano w materiale.
Drago entertainment powstało w 1998 roku w Krakowie. W 2018 roku do zespołu dołączyli Aleksy Uchański, Maciej Miąsik, Jakub Trzebiński i Mateusz Wcześniak. Wtedy też firma podjęła decyzję o przyjęciu nowej strategii i skoncentrowaniu się na produkcji własnych gier.
Źródło: ISBnews