Platforma Erli odnotowała przychody netto na poziomie 43 mln zł w III kwartale 2024 r., co oznacza wzrost o 87% r/r, podała spółka. Z kolei w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku przychody netto wzrosły o 97% r/r do ponad 117 mln zł.
W III kwartale 2024 roku Erli zwiększyło wartość sprzedanych towarów (GMV) o 67% r/r. Łączne GMV wyniosło 309 mln zł, a od stycznia 2024 r. wartość ta osiągnęła 849 mln zł. Na platformie zrealizowano ponad 1,44 mln transakcji w okresie czerwiec-sierpień 2024, co oznacza wzrost o 60% w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym, podano.
„Wyniki za III kwartał i w całym 2024 roku to efekt ciężkiej pracy naszego zespołu i zaufania, jakim obdarzają nas klienci oraz partnerzy biznesowi. Jestem dumny, że Erli kontynuuje dynamiczny rozwój, z roku na rok umacniając swoją pozycję na polskim rynku e-commerce. To jest możliwe głównie dzięki konsekwentnej realizacji naszej strategii oraz nieustannemu doskonaleniu oferty i technologii. Wierzę, że kolejne kwartały będą dla nas równie ekscytujące, a nasze innowacyjne podejście pozwoli nam utrzymać tempo wzrostu” – powiedział prezes Adam Ciesielczyk, cytowany w komunikacie.
Obecnie na platformie zarejestrowanych jest ponad 28 tysięcy sklepów, a od początku 2024 roku dołączyło do niej niemal 6 tys. nowych sprzedawców.
Liczba pobrań aplikacji mobilnej Erli przekroczyła 2,2 mln (na iOS i Android). Aplikacja odnotowała 19-proc. wzrost liczby aktywnych użytkowników między II a III kwartałem 2024 r., a także 15-proc. wzrost liczby użytkowników finalizujących transakcje za pośrednictwem aplikacji, podkreślono w materiale.
Erli podaje, że jest marketplace nr 2 w Polsce i najszybciej rozwijającą się platformą zakupową z tempem wzrostu przychodu netto 130% r/r oraz największa tego typu w Polsce wyłącznie z polskim kapitałem
Źródło: ISBnews