Grupa Fabrity po sprzedaży segmentu marketingowego przygotowuje strategię na kolejne trzy lata i planuje zaprezentować jej założenia w I lub II kwartale 2024 roku, podała spółka.
„W wyniku transakcji sprzedaży spółek Segmentu Marketingowego, która miała miejsce pod koniec września br., Grupa Fabrity skoncentrowana jest wyłącznie na Segmencie Software. W związku z tym spółka przygotowuje założenia strategii na kolejne trzy lata, ukierunkowane na rozwój grupy w jej docelowej strukturze. Fabrity planuje zaprezentować założenia nowej strategii w pierwszym lub drugim kwartale przyszłego roku” – czytamy w raporcie kwartalnym.
Grupa Fabrity (do sierpnia 2023 roku Grupa K2) dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, oparte o zaawansowaną analitykę i tworzenie rozwiązań software. Działalność Grupy jest zdywersyfikowana – obok spółki holdingowej działają trzy jednostki biznesowe w ramach dwóch segmentów operacyjnych: software i marketing oraz spółka PerfectBot, w której Fabrity Holding posiada 50% udziałów. Spółka jest notowana na GPW od 2008 r.
Źródło: ISBnews