Fundusz RiO Rafała Brzoski i Omeny Mensah podpisał umowę inwestycyjną ze szczecińską spółką PartyDeco i zamierza ją wesprzeć w ekspansji międzynarodowej, zwłaszcza w na rynku amerykańskim, podała spółka.
„PartyDeco wykorzystuje swój inteligentny design i know how w e-commerce, aby z sukcesem wchodzić na rynki międzynarodowe. Dzięki temu firma stała się jednym z trzech największych europejskich graczy B2B w swojej niszy. Spółka ma plany dalszej ekspansji międzynarodowej i produktowej – RiO zamierza wesprzeć PartyDeco zwłaszcza w na rynku amerykańskim, który obecnie jest dla branży najbardziej perspektywiczny. Zarówno rozwój w Europie, jak i rynek e-commerce to obszary, gdzie dysponujemy ogromnym know-how i doświadczeniem. Zamierzamy więc aktywnie wspierać realizację ambitnej wizji założycieli i zespołu PartyDeco” – powiedział managing partner funduszu RiO Zbigniew Wójcik, cytowany w komunikacie.
„Pracujemy nad dalszym dynamicznym rozwojem naszej sprzedaży w e-commerce. Mamy też w planach nowe rynki geograficzne, nowe kategorie produktowe i nowe kanały dystrybucji. Chcemy być liderem ekologicznych rozwiązań dla naszych klientów. Nasz nowy inwestor wnosi wiedzę i doświadczenie we wszystkich tych obszarach. Bardzo cieszymy się, że pozyskaliśmy tak cennego partnera do dalszego rozwoju” – podkreślili założyciele i zarząd PartyDeco, Agnieszka i Mikołaj Gabryel.
PartyDeco jest polskim projektantem i producentem wysokiej jakości ozdób oraz kolekcji okolicznościowych. Spółka ma pozycję lidera segmentu e-commerce B2B w Europie Zachodniej, gdzie generuje 70% przychodów. Produkty PartyDeco obecne są na 80 rynkach świata – w tym od niedawna także w Australii, Korei Płd. i w USA. Ambicją PartyDeco jest zbudować pozycję lidera rozwiązań ekologicznych w swojej branży. Już teraz znaczną część oferty stanowią wysokiej jakości dekoracje wielokrotnego użytku, produkty biodegradowalne, papierowe, bez domieszki plastiku.
Doradcami przy transakcji były firmy Deloitte, Deloitte Legal oraz CMS.
Źródło: ISBnews