Gleevery pozyskało ponad 7 mln zł od momentu powstania w 2021 r., m.in. od byłego członka zarządu Benefit Systems, podała spółka.
„W marcu z zaangażowaniem m.in. inwestorów indywidualnych z klubu ImpactAngels.PL Gleevery z sukcesem domknęło drugą rundę inwestycyjną” – czytamy w komunikacie.
Od momentu uzyskania pierwszych przychodów w III kwartale 2022 r. średni comiesięczny wzrost startupu wynosi ok. 70%. Z usług Gleevery korzystają firmy i osoby prywatne w ponad 50 miastach Polski, a średni okres wynajmu przekracza rok. Jednym z największych wdrożonych projektów stało się umożliwienie wynajmu produktów Media Expert w ponad 500 sklepach sieci handlowej w ramach współpracy z dystrybutorem.
„Zaufanie, jakim kolejny raz obdarzyli nas inwestorzy, ale także duże sieci handlowe, takie jak Media Expert – wdrażające rozwiązanie Gleevery u siebie, potwierdza, że wybrany przez nas kierunek nie tylko jest korzystny dla środowiska i społeczeństwa, ale także ma potencjał biznesowy. Wynajem jako forma finansowania towarów to szansa na dotarcie do nowych grup klientów zarówno dla producentów, jak i dystrybutorów” – powiedział założyciel i CEO Gleevery Jakub Buga, cytowany w komunikacie.
„Bardzo się cieszymy, że członkowie klubu aniołów biznesu ImpactAngels.PL dołączyli do rundy inwestycyjnej spółki Gleevery. To pierwsza inwestycja naszego klubu – wierzymy, że wkrótce inwestycje impaktowe będą realnym wsparciem przedsięwzięć pozytywnego wpływu w Polsce i w regionie CEE” – powiedział managing director ImpactAngels.PL Przemek Pohrybieniuk.
Gleevery to platforma operująca w obszarze nowych technologii i gospodarki cyrkularnej. Głównym celem firmy jest powszechne wdrożenie zasad ekonomii współdzielenia, wydłużenie życia produktów oraz zapewnienie szybkiego i wygodnego dostępu do produktów niezbędnych okresowo firmom i osobom prywatnym bez konieczności ich kupowania.
Źródło: ISBnews