IMS odnotowało 2,13 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2024 r. wobec 1,58 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.
Zysk operacyjny wyniósł 2,44 mln zł wobec 2,29 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 3,8 mln zł wobec 4,04 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 14,03 mln zł w I kw. 2024 r. wobec 13,36 mln zł rok wcześniej.
„Grupa IMS osiągnęła w I kwartale 2024 roku przychody ze sprzedaży w wysokości 14 mln zł, tj. o 5% większe niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Znaczący wzrost odnotowany został na poziomie zysku netto, który jest wyższy o 35% w stosunku do I kwartału 2023 r. Tak dobre wyniki osiągnięte zostały pomimo prowadzonych inwestycji związanych z rozwojem projektu Closer Music oraz segmentu usług reklamowych. W kolejnych okresach Grupa IMS spodziewa się istotnego zwiększenia dynamiki przychodów w tych dwóch obszarach” – czytamy w raporcie.
Grupa IMS jest liderem rynku marketingu sensorycznego w Polsce, coraz skuteczniej również rozwija także swoje usługi w innych krajach. Na koniec marca 2024 roku Grupa dostarczała swoje usługi do 35 264 lokalizacji abonamentowych na terenie Polski i poza granicami. W I kwartale 2024 roku przychody abonamentowe stanowiły 66% wszystkich przychodów Grupy, podano także.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I kw. 2024 r. wyniósł 0,95 mln zł wobec 0,39 mln zł zysku rok wcześniej.
Grupa kapitałowa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), video marketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).
Źródło: ISBnews