Kaufland zanotował 11 mld zł przychodów ze sprzedaży w 2020 roku, podała sieć.
„Mimo niesprzyjających warunków społeczno-gospodarczych kontynuowaliśmy przyjętą strategię, otwierając kolejne sklepy oraz modernizując już istniejące, aby zagwarantować klientom maksymalny komfort zakupów. Skupiliśmy się również na rozwoju konceptu one-stop-shopping, który w czasie pandemii szczególnie zyskał na znaczeniu. Osoby odwiedzające nasze placówki mogą nie tylko wybierać spośród kilkunastu tysięcy produktów oferowanych przez naszą sieć, ale także korzystać z różnorodnych usług najemców naszych pasaży. W związku z rosnącą popularnością zakupów online umożliwiliśmy w całej sieci Kaufland nadawanie oraz odbiór paczki przy okazji wizyty w naszych sklepach” – powiedział prezes Kaufland Polska mówi Gunnar Günther, cytowany w komunikacie.
W ubiegłym roku Kaufland przeznaczył ponad 0,5 mld zł na inwestycje i zatrudnił ponad 2 600 osób, podała również sieć.
W Europie Kaufland ma ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 132 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 227 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników. Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Źródło: ISBnews