Kino Polska TV odnotowało wstępnie 20,59 mln zł zysku netto w 2020 r. wobec 9,25 mln zł w 2019 r., podała spółka. Przychody umów z klientami wyniosły wstępnie 172,24 mln zł, a zysk na działalności operacyjnej – 12,83 mln zł.
„Kino Polska TV S.A. niniejszym przekazuje wstępne wyniki spółki za okres 12 miesięcy zakończony 31 grudnia 2020 r. w porównaniu do analogicznego okresu 2019 r.
• Przychody z umów z klientami
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2020 r.: 172 243 tys. zł
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2019 r.: 161 807 tys. zł
• Zysk na działalności operacyjnej
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2020 r.: 12 825 tys. zł
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2019 r.: 13 456 tys. zł
• Zysk netto
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2020 r.: 20 591 tys. zł
12 miesięcy zakończonych 31 grudnia 2019 r.: 9 249 tys. zł” – czytamy w komunikacie.
Wzrost zysku netto wynika głównie z wyższej wartości dywidendy, jaką Kino Polska TV otrzymało od swojej spółki zależnej – Filmbox International Ltd. Wspomniana dywidenda wyniosła w 2020 r. 11 465 tys. zł, wskazano również.
„Zarząd spółki informuje również, że powyższe wyniki finansowe (za okres 12 miesięcy zakończony 31 grudnia 2020 r.) nie zostały jeszcze zbadane przez podmiot uprawniony do badania sprawozdań finansowych emitenta. Zaudytowane wyniki zostaną przedstawione w raporcie rocznym spółki za rok 2020, którego publikacja zaplanowana jest na 18 marca 2021 r.” – podsumowano.
Kino Polska TV S.A. to grupa medialna. Głównymi gałęziami biznesowymi grupy są: emisja i produkcja kanałów telewizyjnych, dystrybucja, działalność wydawnicza, produkcja filmowa, rekonstrukcja i archiwizacja dzieł polskiej kinematografii oraz internet. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.
Źródło: ISBnews