Przychody ze sprzedaży Grupy BoomBit wyniosły łącznie 15,31 mln zł w lutym br., co oznacza spadek o 23,5% m/m, podała spółka. Łączna liczba pobrań gier grupy wyniosła 15,1 mln.
„Przychody Grupy BoomBit w lutym 2025 r. wyniosły 15,3 mln zł (-23,5% m/m), w tym 15,3 mln zł z gier mobilnych i 0,05 mln zł z projektów blockchain. Wydatki na user acquisition zmniejszyły się do 7,4 mln zł (-35,4% m/m), a koszty prowizji platform do 1,3 mln zł (-7,8% m/m). Grupa miała 15,1 mln pobrań i 6,6 mln zł (-7,2% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 6,5 mln zł (-6,8% m/m)” – czytamy w komunikacie.
W lutym 2025 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były „Darts Club” (3,56 mln zł przychodów), „Hunt Royale” (2,06 mln zł) oraz „Crazy Plane Landing” (0,93 mln zł), podano w materiale.
„Na wypracowane w lutym przychody wpływ miały przede wszystkim cykliczne czynniki. Sam miesiąc jest o 10% krótszy od poprzedniego, a po zakończeniu mistrzostw świata w darcie, przychody z 'Darts Club’ były tym razem zbliżone do tych, które notowaliśmy w większości miesięcy poprzedniego roku, a przy okazji wyższe niż w lutym 2024 roku. Mniejsze wydatki user acqusition pozwoliły też na solidny profit, który w przypadku niektórych tytułów był lepszy niż w styczniu. W połowie miesiąca przekroczyliśmy 1 mln USD przychodów od początku roku na Google Play, w związku z czym nasze prowizje wróciły do poziomu 30%, zamiast 15%, z którego korzystaliśmy na początku roku” – powiedział prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.
Źródło: ISBnews