MediSensonic chce w tym roku skomercjalizować jeden ze swoich wyrobów medycznych, przy czym każdy z nich ma w tym momencie „najwyższy” potencjał komercjalizacji, poinformował prezes Robert Gromada. Spółka podtrzymuje plany debiutu na NewConnect w tym roku i rozpoczęła już prace nad dokumentem informacyjnym.
„Na roku 2024 naszym celem jest komercjalizacja jednego z naszych wyrobów medycznych. […] Postaramy się sprzedać jeden z naszych pięciu produktów do dużego klienta, następnie ukończyć z nim badania kliniczne i dowieźć dywidendę dla naszych inwestorów” – powiedział Gromada podczas spotkania z inwestorami.
PARTNER SEKCJI GIEŁDA
Partnerem sekcji giełda portalu inwestycje.pl jest Plantwear, polski producent zegarków i biżuterii, oferujący najwyższej jakości produkty wykonane z naturalnych surowców.
„Planujemy, że w spółce wypłata dywidendy będzie w połowie zysku z komercjalizacji, ze sprzedaży pierwszego wyrobu medycznego” – dodał.
Prezes podkreślił, że spółka pracuje jednocześnie nad pięcioma produktami, co istotnie zmniejsza ryzyko niepowodzenia komercjalizacji. Poinformował, że średni budżet na projekt to ok. 7 mln zł, ponieważ spółka wydała ok. 35 mln zł na wszystkie z nich.
Pytany, który produkt na największe szanse na komercjalizację, odpowiedział: „Wszystkie”.
„Lada chwila pojawią się komunikaty, kiedy spółka będzie wchodziła na giełdę i kiedy będzie kolejna emisja. […] Naszym celem jest wejść na giełdę jak najszybciej, planujemy to w 2024 r.” – powiedział także Gromada.
„Tak, one już trwają” – dodał, pytany czy spółka rozpoczęła prace nad dokumentem informacyjnym.
MediSensonic to innowacyjna firma technologiczna z obszaru Med-Tech, założona w 2018 roku, specjalizująca się w rozwiązaniach medycznych i technologicznych.
Źródło: ISBnews