Ailleron doskonale odpowiada na chłonność rynku. Spółka wypełnia to zapotrzebowanie m.in. dzięki sprawności w tworzeniu zespołów odpowiadających na potrzeby klientów.
Tutaj nie ma magicznych trików, po prostu konsekwentne działanie i obserwowanie trendów rynkowych po to, żeby się w nie wpisywać i rozumienie wyzwań, przed którymi stoją nasi klienci, tak abyśmy mogli odpowiednio szybko reagować na zmiany
mówi Grzegorz Młynarczyk, Wiceprezes Zarządu, Ailleron SA.
Chcemy w tej chwili zmienić troszeczkę naszą strategię usług oferowanych na rynku oraz pójść bardziej w stronę usług informatycznych, mniej w stronę produktowych. Bazując na produktach, dostarczać usługi. To powodowałoby, że jesteśmy w stanie powalczyć o rentowność na poziomie ok. 15%”
mówi Piotr Piątosa, Wiceprezes Zarządu i COO, Ailleron SA.
W materiale informacje dotyczące:
- podsumowania pierwszego półrocza 2023,
- wyników Ailleron,
- wyników Software Mind,
- spowolnienia na rynku,
- dywersyfikacji klientów,
- pozyskiwania talentów,
- trendów w branży IT,
- machine learning, AI i segmentu fintech,
- realizacji założeń strategicznych,
- obecności Ailleron na rynkach zagranicznych,
- produktu LiveBank,
- współpracy z Bankiem Pekao.