Grupa CDRL – właściciel marek Coccodrillo oraz Buslik – zanotowała 122,89 mln zł przychodów w obu markach w III kwartale 2020 r., co oznacza spadek o ok. 7% r/r, podała spółka. W tym okresie sprzedaż za pośrednictwem kanałów e-commerce w obu markach wzrosła o ponad 60% r/r.
„W związku z aktualną sytuacją społeczno-gospodarczą, musimy zaakceptować spadki obrotów w sklepach stacjonarnych spodziewamy się, że w najbliższym czasie to się nie zmieni. Konsekwentnie od kilku miesięcy stawiamy na rozwój e-commerce. Myślimy o współpracy z multiplatformami obecnymi na naszym i na zagranicznych rynkach. Pracujemy także nad uruchomieniem kolejnego sklepu internetowego na Ukrainie” – powiedział wiceprezes Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.
Polskie sklepy stacjonarne w III kw. 2020 roku osiągnęły przychody na poziomie 40,8 mln zł, co oznacza spadek o 6% r/r. Sieć sklepów stacjonarnych Buslik w omawianym okresie wygenerowała 44,1 mln zł przychodów – jest to o 20% mniej niż III kw. ubiegłego roku.
„Nadal bardzo dużą popularnością wśród kupujących cieszy się kanał e-commerce. Przychody ze sprzedaży w polskim sklepie internetowym wyniosły 10,5 mln przychodów i jest to wynik wyższy od odnotowanego w analogicznym okresie ubiegłego roku o 66%. W omawianym okresie sklep internetowy sieci Buslik osiągnął przychody w wysokości 2,7 mln zł. Jest to wzrost o 62,1% względem II kw. 2019 r.” – czytamy także.
Narastająco, od stycznia do końca września Grupa CDRL wygenerowała 292,9 mln zł przychodów. Jest to wynik niższy od ubiegłorocznego o ponad 10%.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.
Źródło: ISBnews