Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2022 r. przez grupę VRG wyniosły ok. 79,7 mln zł i były wyższe o ok. 31,3% r/r, podała spółka. W całym I kw. br. przychody wzrosły o 41,% r/r do 243,5 mln zł.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły ok. 35,4 mln zł i były wyższe o ok. 20,9% r/r, podano w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 44,3 mln zł i były wyższe o ok. 41% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w marcu br. przez grupę wyniosła ok. 51,1% i była wyższa o ok. 2,5 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec marca 2022 roku wyniosła 52,5 tys. m2 i była wyższa o 0,1% od powierzchni sprzedaży detalicznej w marcu 2021 r.
VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2020 r. wyniosły ok. 853 mln zł.
Źródło: ISBnews