Notowany na NewConnect Roof Renovation, jeden z liderów rynku w segmencie wykonawstwa dachów płaskich oraz obudowy dla wielkogabarytowych obiektów przemysłowych i logistycznych, wygenerował w 2022 r. 106,7 mln PLN przychodów netto ze sprzedaży oraz osiągnął zysk netto na poziomie 5,5 mln PLN. Spółka na początku stycznia br. sfinalizowała proces mariażu Roof Renovation S.A. z Roof Renovation sp. z o.o. i w pełni przystąpiła do realizacji założeń nowej strategii rozwoju opublikowanej pod koniec 2022 r.
W minionym roku Grupa Roof Renovation wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 106,7 mln PLN, a zysk netto osiągnął wartość 5,5 mln PLN. W samym IV kwartale 2022 r. wygenerowała 25, 3 mln PLN przychodów netto oraz odnotowała stratę netto w wysokości 3 mln PLN. Spowodowana ona była m.in. odpisem wartości firmy na kwotę blisko 1 mln PLN, powstałym w związku z mariażem spółek, oraz przygotowaniem Grupy do realizacji nowych projektów zakontraktowanych na początku 2023 r.
– Cieszymy się z przekroczenia 100 mln PLN przychodów w 2022 r. Zrealizowaliśmy w nim 12 projektów, pracując m.in. dla takich firm jak LG, Media Expert, InPost, Zalando czy Panattoni. Jednocześnie wciąż pracujemy nad realizacją podpisanych wcześniej umów oraz przygotowujemy się do realizacji kontraktów podpisanych w 2023 r. Wartość umów podpisanych tylko w tym roku wynosi łącznie ponad 14 mln PLN netto. Liczymy na bardzo dobre wyniki w nadchodzących kwartałach – komentuje Rafał Wójcik, prezes Roof Renovation.
Ważnym momentem dla Grupy była publikacja w grudniu ub. roku nowej strategii rozwoju na lata 2022-2027. Zakłada ona m.in. rozwój komplementarnej oferty, w szczególności w zakresie produkcji ekologicznych materiałów budowlanych, zastosowania OZE w przemyśle i budownictwie oraz inwestycji w nieruchomości gruntowe, rozwijając dalej przy tym swoją podstawową działalność
i prowadząc ekspansję na zagraniczne rynki.
Źródło: Spółka