Emplocity rozpocznie 10 sierpnia przyjmowanie zapisów na akcje w ramach I transzy emisji akcji skierowanej do większych inwestorów indywidualnych, natomiast 17 sierpnia rozpoczną się zapisy w transzy prezentowanej na platformie CrowdConnect, podała spółka. W obu transzach spółka może pozyskać łącznie do 3 mln zł, które planuje przeznaczyć na rozwój nowych produktów.
„Pozyskane środki z emisji spółka zamierza przeznaczyć na rozwój nowych produktów (m.in. na opracowanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspierającej obieg informacji w przedsiębiorstwie, a także opracowanie zautomatyzowanego systemu wykorzystującego sztuczną inteligencję do wielokanałowej obsługi reklamy i operacji Real-Time-Bidding” – czytamy w komunikacie.
Spółka deklaruje, że pozyskany kapitał zostanie również wykorzystany na ekspansję oraz skalowanie sprzedaży, co może przełożyć się na wzrost przychodów Emplocity.
„Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami wkrótce rozpoczniemy kampanię crowdinvestingową Emplocity. Nasza oferta może zainteresować inwestorów, którzy doskonale zdają sobie sprawę z tego jaką rolę odgrywa sztuczna inteligencja w automatyzacji i robotyzacji procesów w firmach i naszym życiu codziennym. Myślę, że polscy inwestorzy przyjmą nasze rozwiązania oraz model biznesowy z dużym entuzjazmem i zaufają Emplocity” – powiedział CEO Krzysztof Sobczak, cytowany w komunikacie.
Emplocity jest także w trakcie przygotowania niezbędnych dokumentów, które umożliwią jej debiut na rynku NewConnect. Po zakończeniu oferty publicznej akcji w formie crowdinvestingu i rejestracji akcji nowej emisji w Krajowym Rejestrze Sądowym, rozpocznie proces wprowadzenia akcji do obrotu na rynku NewConnect. Jeżeli spółka spełni wszystkie formalne wymogi, to na przełomie IV kw. 2021 r. oraz I kw. 2022 r. planuje złożenie wniosku o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect.
Emplocity tworzy rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. W swoich rozwiązaniach wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego, wykorzystując zaawansowany algorytm, data science i uczenie maszynowe w celu zautomatyzowania procesów biznesowych.
Źródło: ISBnews