Akcjonariusze 4fun Media przychylili się do propozycji zarządu i podjęli decyzję o zmianie dotychczasowej nazwy na Digital Network, podała spółka.
„Zmiana nazwy na Digital Network SA to efekt obranych przez nas kierunków rozwoju i prac nad strategią grupy kapitałowej, która docelowo może się opierać na trzech określonych obszarach biznesowych. Analizujemy poszerzenie działalności o naturalne dla nas kierunki rozwoju, jakimi są Digital Signage oraz Electromobility. Możemy je efektywnie połączyć z naszą działalnością w segmencie cyfrowej reklamy zewnętrznej Digital-out-of-Home (DOOH), w którym w Polsce jesteśmy niekwestionowanym liderem. Cieszę się, że akcjonariusze podzielają wizję zarządu, a rada nadzorcza została wzmocniona o doświadczonego managera, który doskonale zna i rozumie rynek na którym działamy” – powiedział prezes 4fun Media Wojciech Bieńkowski, cytowany w komunikacie.
Do rady nadzorczej spółki został powołany Grzegorz Esz, manager z 25-letnim doświadczeniem zarządczym w obszarze marketingu i sprzedaży.
Zgodnie z zapowiedzią z połowy stycznia priorytetem 4fun Media (docelowo: Digital Network) będzie rozwój potencjału w segmencie cyfrowej reklamy zewnętrznej: największej w Polsce sieci wielkoformatowych ekranów LED CITY i sieci 20 tys. ekranów LED klasy indoor zarządzanych przez Screen Network – wiodącą spółkę grupy kapitałowej. Spółka będzie rozwijała także kompetencje technologiczne, wprowadzając na polski rynek kolejne innowacyjne rozwiązania i produkty, zakończono.
Grupa 4fun Media jest firmą działającą na rynku telewizyjnym i mediów cyfrowych ze szczególnym uwzględnieniem rynku telewizji tematycznych. 4fun Media jest interaktywną platformą telewizyjną, dystrybuującą treści wideo poprzez telewizję, telefonię komórkową, platformy IPTV, internet oraz autorskie rozwiązania typu second screen.
Źródło: ISBnews