Zwyczajne walne zgromadzenie CDRL zdecydowało o przeznaczeniu 4,51 mln zł z zysku netto za 2021 r. na dywidendę, co oznacza wypłatę 0,75 zł na akcję, podała spółka. Pozostała część zysku w kwocie 16,49 mln zł zostanie przeznaczona na kapitał zapasowy spółki.
„Dzień dywidendy tj. dzień ustalenia listy akcjonariuszy uprawnionych do dywidendy za 2021 rok, ustalono na dzień 15 czerwca 2022 r. Termin wypłaty dywidendy ustalono na dzień 26 sierpnia 2022 roku ” – czytamy w komunikacie.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r. Grupa CDRL jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik.
Źródło: ISBnews