Brand24 wypracował ok. 2,67 mln zł skonsolidowanej EBITDA (wobec 1,52 mln zł rok wcześniej) przy ok. 10,31 mln zł przychodów ze sprzedaży w I poł. 2022 r. (wobec 7,35 mln zł rok wcześniej), podała spółka, prezentując wstępne dane. Brand24 przewiduje, że przekroczy 20 mln zł przychodów w całym 2022 r.
Skonsolidowany wynik z działalności operacyjnej wyniósł ok. 1,48 mln zł wobec 0,42 mln zł rok wcześniej, podano także.
„Tempo wzrostu ARR kwartał do kwartału nie jest tak efektowne jak w I kw. To naturalne przy skokowym wzroście w poprzednich miesiącach oraz naszej tradycyjnej sezonowości. Przewidujemy, że nasze przychody w całym 2022 r. przekroczą 20 mln zł” – powiedział współtwórca i prezes Brand24 Michał Sadowski, cytowany w komunikacie.
Spółka podkreśla, że poprawa wyników to kontynuacja trendu, który zapoczątkowało przemodelowanie cennika i podniesienie cen monitoringu. ARPU na nowych użytkownikach wynosi obecnie ok. 120 USD (ok. 520 zł), co oznacza wzrost o ponad 40% w porównaniu do okresu przed zmianą cennika. Z taką samą dynamiką wzrosły również miesięczne przychody [MRR] – do ok. 1,7 mln zł.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w maju 2021 r., przenosząc się z rynku NewConnect.
Źródło: ISBnews