Ten Square Games planuje prezentację nowej strategii na początku przyszłego roku, poinformował prezes Maciej Zużałek.
„Pracujemy nad nową strategią. Chcemy robić znacznie większy postęp niż w poprzednich 2-3 latach. Udało się zakończyć przegląd opcji i chcemy wrócić na początku 2023 roku, żeby przedstawić długoterminowe plany” – powiedział Zużałek podczas wideokonferencji.
Wśród priorytetów na najbliższe okresy zarząd Ten Square Games wymienia koncentrację na wzroście obecnego portfolio gier, rozwój tytułu „Wings of Heroes”, który miał globalną premierę w październiku. Dyrektor ds. strategii produktu Wojciech Gattner stwierdził, że firma jest optymistycznie nastawiona do jej perspektyw. Nowe tytuły „Undead Clash” i „Fishing Masters” idą w kierunku następnych faz rozwoju. Według jego słów, „Undead Clash” mógłby zostać udostępniony wstępnie w I kw. 2023 r., ale nie wyklucza opóźnień na bazie wcześniejszych doświadczeń z przygotowaniem gier do satysfakcjonującego poziomu.
Tymczasem spółka analizuje możliwości akwizycyjne na rynku gier.
„Będą spotkania, ale nie spieszymy się z przejęciami, pamiętając o dalszej integracji wcześniej przejętych firm” – wskazał Zużałek.
Prezes zaakcentował ponadto duże zainteresowanie inwestorów zagranicznych spółkami growymi i zaznaczył, że firma „postara się sprostać ich wymogom”.
„W najbliższych kwartałach będziemy dalej funkcjonować w zmiennym i nieprzewidywalnym otoczeniu rynkowym, dlatego skupiamy się na czynnikach na które mamy realny wpływ, czyli przede wszystkim na poprawie funkcjonalności i atrakcyjności naszych tytułów” – uprzedził prezes.
Ponadto na początku przyszłego roku spółka zakłada kontynuację inwestycji w akwizycję użytkowników. „Liczymy, że zmonetyzujemy bazę użytkowników kolejnych kilkunastu miesiącach” – powiedziała CFO spółki Magdalena Jurewicz.
„Odbudowa bazy użytkowników 'Fishing Clash’ oraz wzrost przychodów 'Hunting Clash’ to zasługa pozytywnych zmian produktowych i skutecznych działań marketingowych. Rekordowy dzienny przychód gry 'Hunting Clash’ odnotowany we wrześniu br. wskazuje na jej dalszy potencjał wzrostu. Optymistycznie wygląda analiza wstępnych wyników gry 'Wings of Heroes’, która w pierwszych tygodniach po światowej premierze stała się trzecim największym tytułem TSG pod względem dziennych przychodów. Wskazuje to na duży potencjał tego produktu w przyszłości i możliwość dalszej dywersyfikacji przychodów grupy” – podsumował Zużałek.
Grupa Ten Square Games jest producentem gier mobilnych w modelu free-to-play. Posiada studia we Wrocławiu, Warszawie, Berlinie i Bukareszcie, a także studio zależne Rortos w Weronie. Ma również pakiet mniejszościowy w krakowskim studio Gamesture. W portfolio grupy znajdują się m.in. „Fishing Clash” – jeden z najpopularniejszych na świecie symulatorów wędkarstwa 3D, „Hunting Clash” – realistyczny symulator polowania, a także „Airline Commander” – jeden z najbardziej rozpoznawalnych symulator lotów. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.
Źródło: ISBnews