DeFood rozwija swój biznes. Upatruje szansy w stworzeniu stabilnego ekosystemu, który pozwoli na handel żywnością na transparentnych warunkach.
„Stawiamy na trzy fundamenty. Pierwszy to globalny marketplace. Obecnie handel odbywa się w dużej mierze lokalnie, dlatego że jest handlem offline. Żeby stawać się globalny, musi zostać zdigitalizowany i DeFood jest takim miejscem, w którym producenci i nabywcy mogą znaleźć partnerów biznesowych bez jakichkolwiek ograniczeń geograficznych. Drugi fundament to paszport produktu. Trzeci – cyfrowy kontrakt” – mówi Adrian Piwko, Prezes Zarządu, DeFood sp. z o.o.
W materiale informacje dotyczące:
- startu globalnej giełdy hurtowego handlu żywnością,
- rozwoju konceptu Pora na Pola,
- fundamentów działalności DeFood,
- zdigitalizowania rynku handlowego,
- paszportów produktów i cyfrowych kontraktów,
- planów rozwojowych spółki,
- środków potrzebnych na działania,
- podmiotów łączących firmy agro na rynku B2B,
- planów giełdowych.
Defood zapewne spotka taki sam los jak spółkę Pora na pola