CDRL odnotowało 59,5 mln zł przychodów w II kw. 2023 r., co oznacza spadek o 16% r/r, podała spółka. Polski kanał e-commerce wygenerował w tym okresie 11,9 mln zł i jest to wzrost o 9% r/r.
„Mimo słabszego wyniku sprzedażowego w drugim kwartale cieszymy się, że polski sklep internetowy odnotowuje wzrosty. Duże nadzieje wiążemy ze zbliżającym się szczytem sprzedaży w sierpniu i aktualnie koncentrujemy nasze wysiłki na wprowadzeniu do salonów oraz sklepów internetowych oferty szkolnej” – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.
W I poł. 2023 r. CDRL wygenerowało niemal 131 mln zł, co oznacza spadek o 4% r/r. Wzrosty odnotował polski kanał e-commerce, który od początku roku do końca czerwca wypracował niemal 28 mln zł, czyli o 15% więcej niż rok wcześniej, podano także.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r. Grupa CDRL jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik.
Źródło: ISBnews