Grupa InPost została nowym oficjalnym partnerem Atlético Madryt – czołowego klubu hiszpańskiej LaLiga, podała spółka. InPost jest także oficjalnym partnerem klubu angielskiej Premier League Newcastle United, najliczniejszego wyścigu Tour de France oraz sponsorem strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej. Ponadto InPost w ramach projektu InPost Sport Team sponsoruje polskich olimpijczyków na czele z Natalią Kaczmarek i Wojciechem Nowickim.
Hiszpania jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków Grupy InPost z ponad 8 000 punktów odbioru OOH. W I kwartale 2024 r. liczba punktów InPost w Hiszpanii wzrosła o 87% r/r. Współpraca z Atlético Madryt, który posiada miliony kibiców na terenie całego kraju, pozwoli Grupie wzmocnić lokalną świadomość marki InPost, podano.
„Jestem dumny, że zostaliśmy oficjalnym partnerem Atlético Madryt. Pracowitość, zaangażowanie i determinacja – to nasze cechy wspólne. Rozszerzenie portfolio sponsorskiego Grupy InPost o współpracę z jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie potwierdza nasze ambicje dalszego rozwoju i ekspansji. Wierzę, że dzięki temu sojuszowi kolejne miliony hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost” – powiedział założyciel i CEO Grupy InPost Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.
Umowa sponsorska przewiduje, że InPost będzie obecny ze swoimi maszynami Paczkomat na stadionie Civitas Metropolitano. Reklamy marki będą emitowane podczas meczów zarówno na boisku na bandach LED, jak i poza nim podczas rozgrywek LaLiga, a także będą widoczne w strefie kibica pod stadionem. Ponadto InPost stanie się oficjalnym dostawcą dla sklepu Atletico – fani będą mogli odbierać swoje zakupy, w tym koszulki na nowy sezon, z sieci maszyn Paczkomat i punktów PUDO. Użytkownicy uzyskają też dostęp do specjalnych promocji, aby spotkać swoich ulubionych graczy czy uczestniczyć w ekskluzywnych wydarzeniach.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews