Sklepy internetowe działające na platformie Shoper wygenerowały rekordowo wysokie wzrosty w lipcu i sierpniu – wskaźnik GMV Sklepy za dwa miesiące wzrósł o 30% r/r, a powiększony o dodatkowe kanały sprzedaży (GMV Omnichannel) odnotował wzrost o 60% r/r, podała spółka.
„Sprzedawcy korzystający z platformy Shoper nie zwalniają tempa, a ich efektywność sprzedażowa systematycznie rośnie. Wyniki z dwóch pierwszych miesięcy trzeciego kwartału napawają nas optymizmem i stanowią dobry prognostyk na kolejne miesiące roku” – skomentował CFO Piotr Biczysko, cytowany w komunikacie.
W I poł. 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach internetowych Shoper (GMV Sklepy) wzrosła o 32% r/r do 5,1 mld zł, a powiększona o inne kanały sprzedaży (GMV Omnichannel) zwiększyła się o 54% r/r do 6,6 mld zł, podano w prezentacji wynikowej.
Shoper to właściciel najpopularniejszej w Polsce platformy pod tą samą nazwą (Shoper) dla rynku e-commerce, sprzedawanej w modelu SaaS (software as a service). Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w lipcu 2021 r.; wchodzi w skład indeksu sWIG80.
Źródło: ISBnews