Gatta sfinalizowała negocjacje 50 umów z wynajmującymi w galeriach handlowych, a uzyskane oszczędności zamierza przeznaczyć na produkcję w zakładach i ochronę miejsc pracy, podała spółka.
„Podpisaliśmy już 50 umów, gdzie udało nam się uzyskać satysfakcjonujące dla spółki parametry finansowe. Jest to bardzo duży sukces, gdyż dotyczy ponad połowy lokali, w których renegocjujemy umowy. Od początku sanacji zrezygnowaliśmy zaledwie z 10 lokalizacji – w tych punktach nie udało nam się uzyskać porozumienia z wynajmującymi. Oznacza to, że jak tylko zostanie zniesiony zakaz handlu, wszystkie lokale otworzą się dla klientów – już z najnowszą kolekcją produktów” – powiedział pełnomocnik spółki Ferax, Kancelaria Henclewski & Wyjatek, Tomasz Henclewski, cytowany w komunikacie.
Gatta prowadzi sprzedaż w 3 kanałach: hurtowym, detalicznym w oparciu o sieć salonów zlokalizowanych samodzielnie i w galeriach handlowych oraz w e-commerce za pośrednictwem sklepu internetowego.
W styczniu i lutym 2021 roku firma zanotowała wzrost sprzedaży o 400% r/r w kanale e-commerce, liczba odsłon sklepu zwiększyła się o 100%. Ponad 70% ruchu notowane jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych, podano także. Gatta uruchomiła nowy punkt sprzedaży w Centrum Handlowym Nowa Stacja w Pruszkowie.
Gatta prowadzi sprzedaż przez sieć 126 sklepów, z których 33 są prowadzone w ramach franczyzy. Poza rajstopami i bielizną w ofercie sklepów są też sukienki, spódniczki, bluzki, body, swetry, bluzy, spodnie, legginsy, bielizna tradycyjna i bezszwowa.
Źródło: ISBnews