Samito zakończyło emisję akcji w formule crowdinvestingu prezentowanego na platformie CrowdConnect, z której pozyskało od inwestorów 2,1 mln zł, podała spółka. Środki zostaną przeznaczone na rozwój oraz marketing narzędzi Samito.
Pozyskane finansowanie zostanie przeznaczone m.in. na wprowadzenie funkcjonalności umożliwiających samodzielną implementacje przez mniejszych wydawców. Trwają też prace nad narzędziem, które pozwoli na automatyczne tagowanie treści wideo.
„Równolegle, Samito wraz z PayNow – integratorem płatności z grupy mBank przygotowują nową usługę efektywnego ratowania porzuconych koszyków dla e-sklepów. Usługa ta już za kilka tygodni będzie dostępna dla klientów Samito. W ciągu kolejnych miesięcy znajdzie się także w czołowych platformach dla e-commerce w Polsce – w formie wtyczki. Docelowo spółki wspólnie chcą opracować i wdrożyć szereg rozwiązań, które ułatwią proces płatności w sklepach online i zwiększą konwersję” – czytamy także.
Debiut Samito na NewConnect planowany jest na przełomie 2021 i 2022 r.
Samito prowadzi działalność w branży IT, oferując narzędzia wsparcia kampanii marketingowych w segmencie e-commerce. Spółka jest autorem narzędzia Samito dla wydawców.
Źródło: ISBnews