Grupa CCC powiększy portfolio marek własnych o takie brandy, jak: Simple, Americanos i Badurę – marki, które zostaną reaktywowane i rozwijane, poinformowali przedstawiciele spółki. Spółka nie chce ujawnić, ile wydała na zakup tych marek.
„Już niedługo w naszym portfolio znajdą się 3 nowe marki własne, znane już wcześniej klientom. Nowe kolekcje tych marek są opracowywane przez nasze własne zespoły. Pierwsza z nich to Simple. Marka, która była obecna na rynku przez 25 lat. Chcemy ją reaktywować. Kolejną marką z tradycjami jest Americanos.Trzecią marką pozyskaną do naszego portfolio jest Badura – marka, która idealnie wpisuje się w DNA CCC, dlatego chcemy ją rozwijać. Pierwsza kolekcja tej marki będzie już dostępna w sezonie jesień/zima 2021” – powiedział prezes Marcin Czyczerski podczas wideokonferencji.
Spółka nie chce jednak ujawnić kwot, za jakie nabyła trzy nowe marki.
„Jeżeli chodzi o marki Simple, Americanos i Badurę, to kupiliśmy tylko same brandy. Konkretnych kwot nie ujawniamy, jest to kilka małych milionów złotych. Z naszych analiz wynika, że na sprzedaży jesteśmy w stanie odrobić to w jeden miesiąc” – powiedział przewodniczący rady nadzorczej CCC Dariusz Miłek.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5 844,7 mln zł w 2019 r.
Źródło: ISBnews