Oczekiwany przez graczy, flagowy i zarazem największy tytuł Carbon Studio – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall – 17 listopada br. zadebiutuje na PC VR (Steam, Oculus, Viveport). Cenę gry ustalono na 29,99 USD. Przy okazji ogłoszenia daty premiery gry, spółka udostępniła nowy zwiastun projektu.
– Z wielką radością dzielimy się dziś datą premiery gry Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Już 17 listopada fani Uniwersum Warhammera będą mieli okazję spróbować swoich sił w VR-owej odsłonie popularnego świata fantasy. Grę udostępnimy na PC VR – sklepach: Steam i Oculus Store i Viveport. Warto zaznaczyć, że Tempestfall będzie pierwszym projektem z uniwersum Age of Sigmar, osadzonym w technologii wirtualnej rzeczywistości. Obecnie szlifujemy projekt i wprowadzamy ostatnie poprawki przed oficjalną premierą – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio.
Warhammer Age of Sigmar – Tempestfall to dotychczas największy projekt Carbon Studio. Gra jest realizowana we współpracy z firmą Games Workshop, znaną z produkcji miniaturek i gier bitewnych. Umowę licencyjną na realizację projektu opartego o uniwersum Warhammera firmy podpisały we wrześniu ub. roku.
– Wspólnie z Games Workshop przygotowaliśmy dla graczy wspaniałą przygodę w wirtualnym świecie. Zaprojektowaliśmy przez nas system walki łączy w sobie zarówno wymagającą walkę wręcz, jak również immersyjne rzucanie zaklęć oparte o system gestów, przy użyciu ikonicznych broni Lorda Arcanum. Popularny świat fantasy posiada ogromny potencjał do wykreowania widowiskowej i rozbudowanej gry strategicznej. Jesteśmy bardzo dumni z końcowego efektu, liczymy że gracze będą równie entuzjastyczni – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio.
Przy okazji ogłoszenia daty premiery gry, spółka udostępniła nowy zwiastun projektu, który prezentuje główne mechaniki rozgrywki oraz zapoznaje gracza z mrokiem Krainy Śmierci, gdzie wszystko chyli się ku upadkowi i degeneracji.
Budżet Warhammer Age of Sigmar – Tempestfall wyniósł ok. 2,1 mln zł. Carbon Studio w projekcie pełni rolę zarówno producenta, jak i wydawcy. Gra będzie dostępna w kilku wersjach językowych.
Źródło: Spółka