3H – dystrybutor i producent produktów konopnych – rozpocznie publiczną ofertę akcji promowaną na platformie crowdfundingowej NavigatorCrowd we wtorek, 7 grudnia, podała spółka. 3H chce zebrać 2 mln zł (przy wycenie 10 mln zł) i planuje debiut na rynku NewConnect w I kwartale 2023 r.
„Już w najbliższy wtorek rozpoczniemy kampanię crowdinvestingową na platformie NavigatorCrowd. Na akcje oferowane w ramach kampanii mogą zapisać się wszyscy inwestorzy zainteresowani 3H. W ramach emisji publicznej chcemy pozyskać 2 mln zł, które przeznaczymy na uruchomienie linii produkcyjnej do ekstrakcji CBD na skalę przemysłową. […] Emisja akcji poprzedza dołączenie 3H do grona spółek notowanych na NewConnect. Debiut na rynku publicznym planujemy na przełomie I kwartału 2023 r.” – powiedział prezes Piotr Multan, cytowany w komunikacie.
„Spółkę tworzy międzynarodowy zespół doświadczonych ekspertów, od wielu lat związanych z ekstrakcją CBD w Czechach, którzy postawili sobie za cel zostać liderem ekstrakcji na rynku polskim” – czytamy dalej w komunikacie.
3H podkreśla, że stawia na produkty najwyższej jakości, produkowane na skalę przemysłową i sprzedawane międzynarodowo. Zapewnić to ma doświadczony i międzynarodowy zespół.
„Założycielami i liderami spółki są Piotr Multan (menadżer z blisko 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu i budowaniu sprzedaży, były prezes spółki Travelplanet.pl, którą wprowadził na GPW), Marek Kulik (jeden z pierwszych w Europie producentów ekstraktów z konopi, związany z tą branżą i odpowiedzialny za ekstrakcję fitokannabinoidów w Republice Czeskiej już od prawie 15 lat) oraz Izabela Piątek (menadżer z 20-letnim doświadczeniem w produkcji przemysłowej)” – wymieniono w materiale.
Głównym kanałem dystrybucyjnym przewidzianym w strategii 3H jest sprzedaż B2B do producentów – z własnymi markami kosmetyków, suplementów oraz do podmiotów z branży spożywczej. Sprzedaż w znaczniej mierze nakierowana będzie na izolaty i ekstrakty oraz receptury gotowych produktów opartych o wyprodukowany przez 3H półprodukt zawierający pełne spektrum kannabinoidów (Full Spectrum, Broad Spectrum), podano także.
Spółka wskazuje, że w Polsce branża konopna rośnie niezwykle dynamicznie, mimo że wciąż jest ona nowością. Sam rynek CBD jest uznawany za jeden z najszybciej rozwijających się w ostatnich latach. Według cytowanych w komunikacie danych z Fortune Business Insights (CBD Oil Market-Forecast till 2028) wielkość globalnego rynku kannabidiolu (CBD) wyniosła 2 770,8 mln USD w 2020 r. Firma analityczna Brightfield Group, prognozuje, że na przestrzeni kolejnych kilku lat możemy oczekiwać wzrostu nawet o 400%. Rynek europejski wykazuje wyróżniającą się dynamikę wzrostową w szczególności w Czechach i Europie Zachodniej, dzięki czemu obecnie Europa zajmuje drugi co do wielkości udział w globalnym rynku, podsumowano.
Źródło: ISBnews