Asbis wprowadza na rynek nową markę inteligentnych urządzeń domowych – AENO. Będą to produkty z segmentu małego AGD zaprojektowane w idei smart home, podała spółka. Można je już kupić w Czechach, Rumunii, Rosji na Ukrainie i Białorusi. W Polsce będą one dostępne w ciągu najbliższych kwartałów.
„Innowacje są w naszym DNA. Jesteśmy firmą, która wciąż wprowadza nowe innowacyjne produkty z sektora IT. Widząc rosnące zapotrzebowanie na urządzenia ułatwiające nam codzienne życie i poprawiające jego wygodę, postanowiliśmy wzmocnić portfolio naszych produktów o nową markę inteligentnych urządzeń domowych – AENO. Tym samym otwieramy się na zdobywanie rynku w tym sektorze. Mamy wieloletnie doświadczenie w dystrybucji IT oraz niezwykle silną pozycję na naszych rynkach, dlatego do sprzedaży produktów AENO będziemy wykorzystywać kanały, które już bardzo dobrze znamy. To jeden z czynników sukcesu, który mamy pod kontrolą” – powiedział prezes Serhei Kostevitch, cytowany w komunikacie.
AENO będzie sprzedawane w czołowych sklepach ze sprzętem AGD we wszystkich krajach, w których działa spółka. W grudniu 2021 r., z szerokiego wachlarza zaprojektowanych urządzeń z oferty AENO, na rynek wprowadzone zostały następujące produkty: oczyszczacze powietrza, mopy parowe, elektryczne grille, blendery, czajniki, zrobotyzowane odkurzacze oraz odkurzacze ręczne typu handstick. Można je już kupić w następujących krajach: Czechy, Rumunia, Ukraina, Rosja i Białoruś. Pełna gama produktów pojawi się w I-II kw. 2022 r. W Polsce będą one dostępne w ciągu najbliższych kwartałów, zapowiada spółka.
Misją marki AENO jest zwiększanie dostępności inteligentnych technologii, przejmowanie codziennej rutyny i zmniejszanie ciężaru prac domowych. To umożliwia bardziej satysfakcjonujące życie, wolny czas dla rodziny i przyjaciół, samorozwój i kreatywność. Dzięki inteligentnym urządzeniom AGD marki AENO klient mniej czasu poświęci na prace domowe, a więcej na rzeczy, które naprawdę lubi, podkreśla Asbis.
Wśród kluczowych wartości marki AENO jest m.in. ekologiczne podejście w doborze materiałów do pakowania – bez użycia plastiku; niezawodność (2-letnia gwarancja) i uczciwość w cenie.
Portfolio produktów marki AENO obejmuje szeroki wachlarz urządzeń w kluczowych obszarach użytkowania: oczyszczacze i nawilżacze powietrza, odkurzacze robotyczne, odkurzacze ręczne, mopy parowe, parownice do odzieży, czajniki, grille elektryczne, blendery, piekarniki elektryczne, urządzenia do gotowania metodą Sous-Vide, zgrzewarki próżniowe, elektryczne szczoteczki do zębów i irygatory.
Asbis Enterprises Plc jest jednym z czołowych dystrybutorów produktów branży informatycznej na rynkach wschodzących Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 r.
Źródło: ISBnews