Biedronka wprowadziła możliwość płatności za zakupy z dostawą do domu w 10 miastach w ponad 100 sklepach sieci poprzez aplikację mobilną Glovo i online, podała Biedronka.
„Wierzymy, że Glovo wykonuje usługę, której w tej chwili poszukuje coraz większa liczba klientów Biedronki. Ta współpraca zapewnia możliwość dotarcia do naszych klientów nowymi drogami, nie wpływając na komfort zakupowy naszych klientów w sklepach” – powiedział dyrektor operacyjny w sieci Biedronka Paweł Włodarczyk, cytowany w komunikacie.
Zakupy można zamawiać z bezpośrednią dostawą do domu w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Gdyni i Sopocie, a oferta dostępna przez aplikację bazuje na asortymencie około 1 000 produktów najczęściej kupowanych przez klientów Biedronki.
„Klienci z niej korzystający kupią produkty w tych samych cenach, po których są one aktualnie sprzedawane w sklepach, z zachowaniem wszystkich obowiązujących w tym czasie promocji” – czytamy dalej.
Sieć podała, że cena jednorazowej dostawy oferowanej przez Glovo należy do najniższych na rynku w relacji do typowego koszyka zakupowego sieci Biedronka i wynosi 9,99 zł.
„Proces realizacji zamówienia od chwili jego złożenia do momentu dostawy zajmie nie więcej niż godzinę, w zależności od pory dnia i lokalizacji, jednak w okresach większej liczby zamówień czas oczekiwania na dostawę może się nieznacznie wydłużyć. Zamówienia będą przyjmowane w godzinach od 10 do 22.30” – napisano także w komunikacie.
Aplikacja jest dostępna w sklepach internetowych: Google Play i Apple App Store.
Na koniec 2019 r. sieć Biedronki liczyła 3 002 sklepy, z czego ok. 50% zostało otwartych lub zmodernizowanych w ostatnich 5 latach.
Źródło: ISBnews