Sieć Dealz, będąca częścią Pepco Group, otworzyła w Kłodzku swój 200. sklep, podał Dealz.
„Otwarcie 200. sklepu to ważny krok milowy w rozwoju naszej sieci. Od początku roku otworzyliśmy już 15 nowych obiektów, a zamierzamy rozwijać się jeszcze szybciej, aby na koniec roku osiągnąć założony kilka miesięcy temu cel, jakim jest podwojenie liczby sklepów Dealz w Polsce do końca 2023 roku. Motorem napędowym tego wzrostu są oczywiście klienci, którzy polubili naszą unikalną ofertę, na którą składają się różnorodność marek w atrakcyjnych cenach” – powiedział CEO w Dealz Poland Marcin Langowski, cytowany w komunikacie.
Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu, oferując szeroki asortyment ponad 3500 produktów znanych marek. Obecnie sieć zatrudnia blisko 2000 pracowników w sklepach i centrali w Polsce.
Pepco Group prowadzi działalność w dwóch segmentach rynkowych: poprzez PEPCO (sieć wielobranżowych sklepów dyskontowych) oraz Poundland/Dealz (sieć sklepów działających w modelu zakupów impulsowych artykułów spożywczych, ogólnego przeznaczenia, sezonowych i artykułów pierwszej potrzeby sprzedawanych w formule cen jednorodnych). Spółka zadebiutowała na GPW w 2021 r.
Źródło: ISBnews