Grupa CCC wyposażyła w cyfrowe e-kioski 750 swoich salonów w Europie Środkowej, podała sieć. Wdrożenie rozwiązania od firmy Nanovo objęło Polskę, Czechy, Słowację, Węgry i Rumunię.
„W CCC stawiamy na omnichannel – chcemy bowiem być dostępni wszędzie tam, gdzie jest nasz klient, gdzie lubi robić zakupy. Światy online i offline coraz bardziej się przenikają. Konsumenci cenią sobie różnorodność oferty w Internecie. W tym samym czasie chcą mieć możliwość obejrzenia i przymierzenia produktu przed zakupem. E-kioski w sklepach stacjonarnych to właśnie to rozwiązanie, które łączy świat wirtualny i rzeczywisty” – powiedział dyrektor zarządzający ds. retail Jakub Grzelak, cytowany w komunikacie.
Spółka wyjaśniła, że zainstalowanie e-kiosków miało miejsce po testowym wdrożeniu w ok. 200 sklepach CCC.
„Rozwój e-commerce oznacza wejście na rynek ogromnej liczby nowych klientów, którzy przez ostatni rok nauczyli się korzystać ze sklepów online. Nie chcą oni jednak ograniczać się do jednego kanału zakupu. Co więcej, jak pokazuje CCC, fizyczne formaty wciąż mogą akcelerować sprzedaż i oferować benefity. Rozwiązania takie jak e-kioski, działające na styku online i offline, aktywują nowy rodzaj doświadczeń konsumenckich, wspierając równocześnie logistykę, edukację oraz sprzedaż w sklepie. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem technologicznym CCC w procesie digitalizacji sklepów stacjonarnych w Europie Środkowej i wspólnie, dynamicznie zmieniać rynek handlu” – powiedział COO w Nanovo Marcin Płatek.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.
Źródło: ISBnews