Infrastruktura T-Mobile Polska jest przygotowana na zwiększone zapotrzebowanie na usługi, zarówno internetowe, jak i głosowe, podał operator. Liczba połączeń wzrosła w ostatnich dniach średnio o 50%, a wykorzystanie danych o 20%.
„Nasza infrastruktura jest gotowa do zapewnienia usług, również w przypadku zwiększonego obciążenia sieci. Decyzja o rozpoczęciu przez wiele firm pracy zdalnej spowodowała znaczący wzrost liczby połączeń – tylko od czwartku, 12 marca, odnotowaliśmy średnio o 50% wyższe zapotrzebowanie na usługi głosowe w sieci T-Mobile” – czytamy w komunikacie.
Zwiększeniu uległ także ruch transmisji danych. W czwartek i piątek w godzinach przedpołudniowych i wczesnopopołudniowych zużycie danych wzrosło średnio o 20%, podano także.
„W weekend również zanotowaliśmy wzrosty, w szczególności w weekendowych godzinach szczytu (ok. godz. 21.00). Zdajemy sobie sprawę, że dla bardzo wielu klientów możliwość komunikacji, swobodnego dostępu do usług telekomunikacyjnych jest obecnie szczególnie ważna” – czytamy dalej.
Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom.
Źródło: ISBnews