InPost uruchomił usługę dostaw bezpośrednich międzynarodowych pomiędzy Polską a Francją, Hiszpanią, Portugalią, Włochami, Belgią, Holandią oraz Luksemburgiem, podała spółka. W dalszej perspektywie planowane jest rozszerzenie usługi o Wielką Brytanię.
„Dzięki naszej nowej usłudze wysłanie prezentów świątecznych lub ważnych przesyłek do rodziny i przyjaciół za granicą będzie wyjątkowo łatwe! Wystarczy nadać przesyłkę w najbliższej maszynie Paczkomat w Polsce, aby nasi najbliżsi odebrali ją z maszyny Paczkomat lub punktu PUDO w Paryżu, Madrycie, Brukseli, Lizbonie bądź Rzymie. Nasza usługa przesyłek międzynarodowych to także idealne rozwiązanie dla firm, które szukają szybkiej, sprawnej i atrakcyjnej cenowo logistyki dla swoich europejskich klientów. Ma ona gwarancję jakości Grupy InPost, a przy tym jest dostępna w najniższej cenie na rynku” – powiedział prezes Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.
„Nie ukrywam, że dostawy międzynarodowe to ogromne przedsięwzięcie, do którego przygotowywaliśmy się już od dłuższego czasu. Europejski sektor e-commerce ma ogromny potencjał wzrostu – zwłaszcza w zakresie dostaw międzynarodowych, więc popyt na tego typu rozwiązania będzie rósł. Dając naszym partnerom biznesowym dostęp do największej sieci punktów odbioru w Europie, wspieramy ich rozwój i ekspansję” – dodał.
Przesyłkę można nadać w aplikacji InPost Mobile lub na stronie inpost.pl/SzybkieNadania. Klienci mają pełną możliwość śledzenia dostawy na każdym jej etapie. Usługa jest dostępna w bardzo konkurencyjnej cenie – od 28,99 zł za małą paczkę do 25 kg. Dodatkowo, w nowym programie lojalnościowym InPost za nadanie lub dostawę międzynarodową można otrzymać poczwórną liczbę InCoinów, podano także.
„Jako polski champion chcemy wspierać rodzimych przedsiębiorców w ich rozwoju na rynkach zagranicznych, dlatego uruchamiamy usługę dostaw międzynarodowych, która daje im dostęp do 7 europejskich rynków z setkami milionów potencjalnych klientów. W dalszej perspektywie planujemy rozszerzenie tej usługi o Wielką Brytanię” – wskazał też Brzoska.
Grupa InPost na koniec III kwartału dysponowała blisko 79 tys. punktami out-of-home, w tym prawie 44 tys. urządzeń Paczkomat i blisko 35 tysiącami punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia).
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews