Kino Polska uważa, że przed grupą nadal duże inwestycje w content. Dysponuje ponad 100 mln zł gotówki, które będzie przeznaczać przede wszystkim na inwestycje programmingowe, w tym w content własny, poinformowała członek zarządu ds. finansowych Katarzyna Woźnicka.
„Dysponujemy 100 mln zł [dostępnej] gotówki, które przede wszystkim będzie przeznaczone na inwestycje w prawa programmingowe. Obserwujemy naszą sytuację gotówkową. Wzrost zysku netto i przychodów reklamowych przekłada się na rosnące możliwości dla nas. Nadal uważamy, że przed nami duże inwestycje w content, tym własne produkcje. Na to teraz zarząd przeznacza gotówkę i będzie przeznaczał” – powiedziała Woźnicka podczas wideokonferencji.
Członek zarządu Erwan Luherne wskazał ponadto, że grupa planuje przygotować nową strategię dla głównego kanału Stopklatka.
„Kanał ten jest w fazie wzrostowej w porównaniu r/r. Chcemy przygotować dla niego nową strategię, w tym zintegrować w ramach kanału więcej rozrywki. Obecnie pracujemy nad projektem, który zostanie upubliczniony w II półr. 2025” – dodał Luherne.
Grupa Kino Polska TV, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy Canal+, zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.
Źródło: ISBnews