Konsument jest „w dobrej kondycji”, aczkolwiek robi bardzo rozważne zakupy, ocenił członek zarządu Dino Polska Michał Krauze.
„Konsument jest w dobrej kondycji, aczkolwiek- tak jak wspominaliśmy wcześniej – robi bardzo rozważne zakupy. A naszą rolą jest to, żeby te zakupy robił u nas i robimy wszystko, żeby zarówno ofertami, jak i cenami skusić naszego konsumenta do tego, żeby przyszedł do naszego sklepu” – powiedział Krauze podczas telekonferencji z analitykami.
W raporcie kwartalnym spółka oceniała, że na jej działalność i wyniki do końca 2024 roku, a także w kolejnych kwartałach, może mieć wpływ m.in. stopniowa zmiana zwyczajów wśród konsumentów (szczególnie: aktywny tryb życia, mniej czasu wolnego, wysoka częstotliwości robienia zakupów oraz zwracanie uwagi na dogodną lokalizację sklepów), co sprzyja wzrostowi sprzedaży w sklepach, które umożliwiają szybkie robienie zakupów.
Dino Polska to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 m2. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.
Źródło: ISBnews