„Widzę taką korelację: im bardziej ktoś zachęca, namawia itd., tym gorzej to idzie. Bardzo ostrożnie do tego podchodziłem, bardziej na zasadzie informacyjnej, a nie aktywnej promocji tej emisji. Jak pokazało to 7 minut – nie trzeba było. Są osoby, które obserwują mnie od nastu lat, w tym od 7, 8 lat już na gruncie zawodowym i biznesowym. I tu chyba jest najlepsza odpowiedź, nie w 7 minutach, nie w miesiącu kampanii poprzedzającej te 7 minut – tylko to są lata pracy” – mówi Maciek Kowalski, Prezes Zarządu, Kombinat Konopny SA.
W materiale informacje dotyczące:
- dużego zainteresowania branżą konopną,
- ekspresowego pozyskania środków przez Kombinat,
- zaufania inwestorów do spółki,
- planów przejścia na parkiet główny,
- inwestycji w dwie gałęzie: włókienniczą i zielarską,
- produktów CBD spółki i skalowania biznesu,
- ekspansji na rynki europejskie,
- planów Kombinatu Konopnego na najbliższe lata.
Źródło:
inwestorzy.tv