LPP uznała, że ze względu na wybuch epidemii cele finansowe na rok obrotowy 2020/21 nie są aktualne, a nowe zostaną podane wraz z opublikowaniem w raportu rocznego, co jest planowane na 21 maja br., podała spółka.
„Ze względu na wybuch epidemii cele finansowe na rok 2020/21 nie są aktualne” – czytamy w prezentacji spółki dotyczącej wpływu COVID-19 na jej działalność.
„Nowe cele będą opublikowane w raporcie rocznym i omówione na towarzyszącej mu konferencji” – podano także.
Publikacja raportu rocznego za 2019/20 została zaplanowana na 21 maja br.
Na początku lutego LPP podtrzymało plany na rok obrotowy 2020/2021, przewidujące m.in. dwucyfrowy wzrost przychodów, poprawę marży operacyjnej, zwiększenie powierzchni sklepów o 16% r/r oraz nakładów inwestycyjnych do 1 120 mln zł. Wśród dalszych celów były także: kontynuacja dynamicznych wzrostów powierzchni w 2020/21 roku: 16% r/r wzrostu. Wejście na nowy rynek ze sklepami własnymi: Macedonia Północna (II poł. 2020).
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.
Źródło: ISBnews