Mex Polska skupi się na dopinaniu rozmów o najmach w największych miastach w Polsce w najbliższych miesiącach, poinformował ISBnews prezes Paweł Kowalewski. Plany zakładają otwarcie co najmniej sześciu nowych lokali rocznie.
„W nadchodzącym roku zamierzamy konsekwentnie realizować strategię dynamicznego rozwoju, opierając się na kluczowych filarach, które pozwalają nam umacniać pozycję w grupie liderów krajowego rynku gastronomicznego. Nasze plany zakładają otwarcie co najmniej sześciu nowych lokali rocznie” – powiedział ISBnews Kowalewski.
Z początkiem roku spółka chce uruchomić Chicas&Gorillas w Warszawie i Pizzanova w Krakowie.
„Szczególnie cieszymy się z możliwości rozwoju marki Pizzanova, która dzięki unikalnemu podejściu do tematu pizzy staje się kolejnym ważnym składnikiem naszego portfolio. Nie zapominamy oczywiście o dalszym wzmacnianiu pozycji naszych pozostałych konceptów, takich jak Pijalnia Wódki i Piwa, Prosty Temat czy Pankejk, które również świetnie wpisują się w potrzeby i oczekiwania klientów” – dodał prezes.
Zaznaczył, że w najbliższych miesiącach Mex skupi się na dopinaniu rozmów o najmach kolejnych „niezwykle atrakcyjnych” lokalizacji w największych miastach w Polsce.
„Rosnący nieustannie popyt na usługi gastronomiczne, szczególnie w segmencie bistro i casual dining, daje nam solidne podstawy do dalszej ekspansji. Kluczowe są dla nas lokalizacje – to one często decydują o sukcesie danego lokalu. Dzięki doświadczeniu w wyborze miejsc takich jak chociażby prestiżowy Pasaż Bielaka w Krakowie, potrafimy skutecznie wykorzystać potencjał naszych konceptów” – stwierdził Kowalewski.
Wśród wyzwań branży gastronomicznej wskazał rosnące koszty operacyjne, w tym drożejące produkty spożywcze, media i wynagrodzenia.
Grupa Mex Polska zarządza lokalami gastronomicznymi, rozwija marki: The Mexican, Prosty Temat, Pankejk, Pijalnia Wódki i Piwa, Chicas & Gorillas oraz Spoko Taco. Od 2012 roku spółka jest notowana na głównym rynku GPW.
Źródło: ISBnews