Nową aplikację Biedronki pobrano 4 mln razy od 30 maja, kiedy sieć udostępniła ją w Apple App Store i Google Play, podała Biedronka. Liczba zarejestrowanych klientów posługujących się kartą MB przekroczyła już 14 mln osób, co czyni program lojalnościowy Biedronki największym tego typu systemem w Polsce, podano także.
„Już 4 mln klientów zainstalowały na swoich smartfonach aplikację Biedronki, która pomaga w zakupach i pozwala na jeszcze większe codzienne oszczędności. W portfelach posiadaczy aplikacji pozostało 430 mln zł dzięki atrakcyjnym promocjom. Kartą Moja Biedronka posługuje się już 14 mln osób” – czytamy w komunikacie.
Od 30 maja br., kiedy Biedronka umożliwiła pobieranie aplikacji z Apple App Store i Google Play, każdego dnia od kilkunastu do kilkudziesięciu tys. klientów zaczyna korzystać z zalet aplikacji Biedronka, podkreślono.
„Klienci Biedronki używają aplikacji mobilnej regularnie. Ponad 80% często korzysta z Shakeomatu, poszukując atrakcyjnych promocji cenowych, w czasie zakupów sprawdzają ceny produktów, skanują kod z aplikacji przy kasach, dzięki czemu dokonują zakupów przy użyciu karty Moja Biedronka, a po zakupach sprawdzają swoje paragony. Dodatkowo dzięki zastosowaniu Wirtualnej Karty Moja Biedronka sieć nie wprowadza do obiegu plastiku” – czytamy dalej.
W I poł. br. sieć Biedronka otworzyła 40 sklepów (33 netto) i przebudowała 127 lokalizacji, zwiększając sieć do 3 283 placówek na koniec czerwca.
Źródło: ISBnews