Payback i Carrefour porozumieli się w sprawie istotnych warunków uczestnictwa Carrefour Polska w Programie Payback, podała spółka. Zgodnie z przyjętymi szacunkami, klienci francuskiej sieci w Polsce będą mogli z niego korzystać w połowie przyszłego roku.
Współpraca z Carrefour Polska zakłada integrację istniejących programów lojalnościowych obydwu spółek. Program Payback będzie dostępny zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Punkty uzbierane za zakupy będzie można wymieniać m.in. na kolejne zakupy, podano.
„Nowe partnerstwo przyniesie wymierne korzyści dla obu stron. Współpraca z siecią sklepów Carrefour zwiększy atrakcyjność naszego programu, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie. To zupełnie nowe możliwości dla naszych uczestników. Jestem przekonany, że dzięki naszej zaawansowanej technologii i know-how na temat budowania zaangażowania klientów realnie wesprzemy Carrefour w zacieśnianiu relacji z klientami i przyczynimy się także do pozyskania nowych. Bez wątpienia pomogą nam w tym również innowacyjne narzędzia analityczne oparte m.in. na AI wykorzystywane przez nas nie tylko w Polsce, ale także na rynkach zagranicznych” – powiedział managing director w Payback Polska Marcin Pilarski, cytowany w komunikacie.
W ramach współpracy Payback i Carrefour planowane są specjalne oferty oraz kupony dostępne wyłącznie dla posiadaczy zarejestrowanej karty Payback.
„Partnerstwo z Payback pomoże nam w ujednoliceniu działań lojalnościowych, jako część platformy 'Mój Carrefour’. To element naszej długofalowej strategii lojalizowania klientów i wzrostu ich wartości. Zależy nam nie tylko na utrzymywaniu atrakcyjności ofert i rozwiązań, ale również na jej podnoszeniu ze względu na dynamicznie zmieniające się środowisko, w którym klienci stają się coraz bardziej wymagający. Jesteśmy świadomi, że aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest wdrażanie działań opartych o najnowsze technologie, analizy big data wspomaganych AI” – podsumował członek zarządu, dyrektor marketingu, e-commerce, polityki cenowej i IT w sieci Carrefour Polska Robert Stupak.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Payback jest multipartnerskim programem lojalnościowym. Program Payback jest częścią międzynarodowej grupy American Express. W Polsce działa od 2009 roku.
Źródło: ISBnews