Pepco Group liczy na osiągnięcie pozytywnej dynamiki wzrostu sprzedaży w ujęciu like for-like (LfL) oraz planuje otwarcie 300 nowych sklepów w roku obrotowym 2025 (rozpoczętym 1 października 2024), podała spółka. Pepco Group planuje przedstawić aktualizację strategii 6 marca 2025 r.
„Chociaż jesteśmy dopiero na początku roku, Grupa spodziewa się kontynuować pozytywny trend sprzedaży like-for-like osiągnięty przez Pepco do tej pory w roku obrotowym 2025. Skoncentrowane inwestycje w ceny kluczowych produktów, wraz z poprawą dostępności i świeżości zapasów, powinny napędzać wzrost przychodów oparty na wolumenie w ciągu roku. W roku obrotowym 2025 planujemy otworzyć około 300 nowych sklepów netto w całej Grupie, koncentrując się głównie na marce Pepco, przede wszystkim w regionie Europy Środkowo-Wschodniej” – czytamy w komunikacie.
Priorytetem zarządu na rok obrotowy 2025 będzie dalszy wzrost przychodów like-for-like, które powinny się poprawić w miarę pokonywania wyzwań związanych z łańcuchem dostaw, wspierane przez korzystniejsze ceny, przy jednoczesnym wzmacnianiu kluczowej oferty dla klientów, podkreślono.
„Na tych fundamentach, a także przy kontynuacji dyscypliny w zakresie nakładów inwestycyjnych (capex) w celu generowania wolnych przepływów pieniężnych, spodziewamy się dalszego postępu strategicznego w roku finansowym 2025. Planujemy przedstawić aktualizację strategii Grupy podczas wydarzenia dla inwestorów Capital Markets Day, które odbędzie się 6 marca 2025 roku” – czytamy dalej.
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z sieci detalicznych Pepco, Dealz i Poundland. Spółka zadebiutowała na GPW w 2021 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.
Źródło: ISBnews