Plantwear, po wejściu na Ukrainę i do Rumunii w tym roku, planuje jeszcze premierę serwisów w języku niemieckim skierowane do klientów z Niemiec oraz Austrii. W tym roku spółka zwiększy także portfolio marek o nowy koncept Just Plants, poinformował ISBnews prezes Wiktor Pyrzyk.
„Po Ukrainie i Rumunii w tym roku, planujemy premierę serwisów w języku niemieckim skierowane do klientów z Niemiec oraz Austrii. Zaczynamy ekspansję od serwisu Giftbay, z równoczesną premierą na Ebay oraz Amazon” – powiedział ISBnews Pyrzyk.
Na rynku rumuńskim spółka oferuje swoje produkty za pośrednictwem strony internetowej plantwear.ro., ale docelowo wdroży również platformę Giftbay. „Jeszcze nie podjęliśmy decyzję o uruchomieniu go z pełną ofertą (obecnie jest to około 700 produktów). Trwa tłumaczenie serwisu, szacujemy, że prace potrwają jeszcze ok. 1-2 miesiące” – dodał prezes.
Jak podkreślił, serwis Giftbay.pl w ostatnich miesiącach notuje rosnącą sprzedaż.
„Sprzedaż w listopadzie przebiła poziom sumaryczny pierwszych 5 miesięcy i jest nadal na bardzo wysokim poziomie. Notujemy ciągłe wzrosty sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego. Jesteśmy przygotowani na realizację zamówień do ostatnich dni przed świętami” – powiedział Pyrzyk.
Spółka w związku z serwisem Giftbay planuje wdrożenie jeszcze w tyn roku nowego konceptu Just Plants.
„W związku z udaną premierą serwisu Giftbay podjęliśmy decyzję o dalszym zwiększaniu portfolio naszych marek. Jeszcze w tym roku odbędzie się premiera naszego nowego konceptu Just Plants. To eksperymentalna idea zakładająca sprzedaż roślin doniczkowych online, wszystko w designerskiej oprawie. Dodatkowo, aktualnie prowadzimy zaawansowane rozmowy ze znanymi markami modowymi na stworzenie dedykowanych kolekcji produktów” – zapowiedział prezes.
Według niego, nie jest to jednak koniec premier, ale kolejne mari i produkty pojawią się w przyszłym roku.
„Nowe produkty w Plantwear HOME będą dostępne najpóźniej na koniec I kwartału. Plantwear KIDS powinien być gotowy w pierwszej połowie roku, Plantwear PETS do końca 2021 roku” – powiedział Pyrzyk.
Plantwear nie planuje jednak jeszcze wypłaty dywidendy dla akcjonariuszy.
„Ze względu na ambitne plany rozwojowe, nie przewidujemy wypłaty dywidendy w przyszłym roku. W 2021 przychody z nowych marek/serwisów oraz rynków powinny mieć znaczący udział w strukturze przychodowej spółki” – podsumował prezes.
Plantwear działa na rynku lifestyle’owych akcesoriów drewnianych, jest producentem wysokiej jakości, unikatowych drewnianych zegarków, biżuterii i akcesoriów. Na początku 2020 r. Plantwear zadebiutował na rynku NewConnect.
Źródło: ISBnews