Poczta Polska uruchomiła nowy sklep internetowy pod adresem sklep.poczta-polska.pl. W ofercie sklepu znajduje się kilka tysięcy produktów z różnych kategorii, podała Poczta.
„Dotychczas Poczta Polska prowadziła dwa sklepy internetowe: sklep filatelistyczny i sklep z artykułami do pakowania i wysyłki. Udostępniała także możliwość zamawiania prenumeraty prasy przez Internet. W nowym sklepie prócz unikalnych znaczków, kartonów, kopert, foliopaków i prasy można kupić także inne artykuły cieszące się zainteresowaniem klientów Poczty Polskiej. Są wśród nich artykuły szkolne, biurowe, dla dzieci, z kategorii uroda, galanteria oraz produkty dla domu i ogrodu, upominki i gadżety. Każdy produkt opatrzony jest zdjęciem i czytelnym opisem, które ułatwią podjęcie decyzji o zakupie” – czytamy w komunikacie.
Za zamówienie można zapłacić przelewem, kartą płatniczą, Blikiem lub za pomocą Google Pay i Apple Pay. Strona, zgodnie ze standardami rynkowymi, szyfrowana jest certyfikatem SSL, podano także.
„Nowe systemy i rozwiązania magazynowe przyśpieszą wysyłkę zamówienia. Zgodnie z dyspozycją klienta przesyłka zostanie wysłana do punktu odbioru lub pod adres. Potem będą do niego trafiać maile dotyczące zmian statusu zamówienia. Dodatkowo osoby, które korzystają z aplikacji Pocztex Mobile, mogą śledzić jej drogę także na ekranie swojego smartfona czy innego urządzenia mobilnego” – czytamy dalej.
Nowy sklep internetowy to kolejna zmiana dotycząca rozwiązań internetowych wykorzystywanych przez Pocztę Polską. W ostatnim czasie spółka uruchomiła swoją stronę internetową w nowej odsłonie, przypomniano.
Źródło: ISBnews