Pointpack zawarł z Lidl Polska umowę dotyczącą prowadzenia w sklepach sieci Lidl, na zasadzie agencji pocztowej, placówek pocztowych Pointpack oraz wdrożenia w nich systemu Pointpack w oparciu o infrastrukturę handlową Lidl, podał Pointpack.
„Spółka powzięła informację o podpisaniu przez ostatnią ze stron umowy z Lidl Polska sp. z o.o. sp. k. dotyczącej prowadzenia w sklepach sieci handlowej Lidl, na zasadzie agencji pocztowej, placówek pocztowych Pointpack oraz wdrożenia w nich systemu Pointpack w oparciu o infrastrukturę handlową Lidl” – czytamy w komunikacie.
W ub. tygodniu Lidl Polska podał, że część sklepów sieci Lidl będzie czynna w niedziele niehandlowe od 5 września. Otwarte w tym czasie sklepy otrzymały status placówek pocztowych, a klienci będą mogli w wybranych placówkach odebrać przesyłki.
Pointpack oferuje rozwiązania IT i usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskie. Dostarcza firmom kurierskim dostęp do dużej liczby punktów nadawczo-odbiorczych poprzez integrację z sieciami handlowymi, wykorzystującymi systemy kasowe, kasy fiskalne oraz terminale płatnicze. Spółka integruje też producentów urządzeń nadawczo-odbiorczych. Od 2018 r. na parkiecie rynku NewConnect.
Źródło: ISBnews