POLOmarket nawiązał współpracę z ChargeEuropa w zakresie zainstalowania w swoich pierwszych 30 lokalizacjach stacji ładowania pojazdów elektrycznych, podała spółka.
„Koncentrujemy się na zapewnieniu naszym klientom jak największej wygody – dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z ChargeEuropa, dzięki której część naszych sklepów będzie mogła już niedługo zaoferować odwiedzającym łatwe i niezawodne ładowanie pojazdów elektrycznych” – powiedziała kierownik ds. komercjalizacji, zarządca nieruchomości w POLOmarket Katarzyna Szeligowska, cytowana w komunikacie.
„Nasza sieć stacji ładowania aut elektrycznych z cyfrową reklamą zewnętrzną (DOOH/EV) generuje dodatkowe przychody dla sklepów spożywczych, ale przede wszystkim zapewnia dostęp do łatwego i czystego ładowania pojazdów elektrycznych w miejscach, w których ludzie już spędzają czas realizując zakupy” – dodał CEO ChargeEuropa Matt Tymowski.
ChargeEuropa jest europejskim operatorem sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Współpracuje z markami i udostępnia właścicielom nieruchomości stacje ładowania pojazdów elektrycznych, tworząc w ten sposób platformę cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH) dla reklamodawców.
Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów. Tworzą ją spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczno-zakupowa dysponująca trzema centrami logistycznymi. Posiada 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski, a jej obrót netto to powyżej 3 mld zł rocznie.
Źródło: ISBnews