Woodpecker.co planuje jeszcze w tym roku uruchomienie nowego produktu Scale oraz wersji beta produktu Prospects, podała spółka.
„Wprowadzenie do oferty produktu Scale będzie dla nas kolejnym kamieniem milowym. Pokryjemy szerszy zakres procesu sprzedaży B2B, co z pewnością zwiększy efektywność ich działań” – powiedział prezes Mateusz Tarczyński, cytowany w komunikacie.
„W trzecim kwartale 2023 roku spółka w dalszym ciągu inwestowała w rozwój ekosystemu produktowego. Coraz większe zainteresowanie wśród potencjalnych klientów wzbudzał produkt Scale, z którego płatnej wersji Beta korzystało 50 klientów. Duże globalne zainteresowanie ze strony potencjalnych użytkowników przełożyło się na wspieranie przez Scale 28 języków m.in. (chiński, turecki, koreański, szwedzki, angielski, polski, niemiecki, francuski)” – czytamy w komunikacie.
Produkt Prospects, który już dziś przyciąga dużą uwagę, w listopadzie powinien ujrzeć światło dzienne w postaci wersji beta, zapowiedziano także.
„Rozwiązanie to pozwoli użytkownikom korzystającym z innych produktów Woodpecker.co na uzupełnienie procesu automatyzacji sprzedaży o wysokiej jakości bazy tzw. prospektów. Spółka odnotowała około 300 zgłoszeń z różnych części świata do udziału w testach beta” – czytamy dalej.
Woodpecker.co to notowana na NewConnect spółka technologiczna dostarczająca oprogramowanie w modelu SaaS, które pomaga zwiększyć efektywność rozwoju biznesu poprzez inteligentną automatyzację procesów komunikacji biznesowej.
Źródło: ISBnews