Woodpecker.co pracuje nad podtrzymaniem pozytywnych tendencji w miesięcznych przychodach powtarzalnych (MRR), poinformowała członek zarządu Woodpecker.co Małgorzata Sikora.
„Jeśli chodzi o to, co kształtuje nasz obecny MRR i co będzie miało największy wpływ na niego w przyszłości, to uważam, że to są inicjatywy, na które się zdecydowaliśmy oraz nowy cennik, który jest warstwą umożliwiającą wzrost klienta. Jestem przekonana, że gdybyśmy nie zmienili metryki rozliczeniowej, nie bylibyśmy w stanie rosnąć. […] Wzrost, który w tym momencie zaczyna się pojawiać jest po prostu konsekwencją pewnych działań, które przyjęliśmy; będzie miał pozytywny wpływ na MRR, bo w naturalny sposób, pracując na danych, widzimy w jaki sposób przekłada się na naszą bazę klientów. I oczywiście w tym wszystkim staramy się też pracować z naszą obecną bazą klientów […], żeby ich organiczny wzrost również miał pozytywne odzwierciedlenie w naszym MRR” – powiedziała Sikora podczas wideokonferencji.
Dodała, że kontekście wzrostu MRR najistotniejszym krokiem była decyzja, żeby w pakietach wysyłkowych znalazły się pakiety darmowego warm-up.
„Dlatego, że w tym momencie głównym czynnikiem wzrostu naszego klienta jest to, że potrafi z nami skalować wysyłkę” – wskazała członek zarządu spółki.
Trzy kluczowe inicjatywy spółki na ten rok – Mailbox Rotation, Pricing i AI-driven deliverability – są dostępne produkcyjnie. Z kolei dodatkowe silniki wzrostu na 2024 – AI Video i Prospects są nadal rozwijane.
„Z AI Video jesteśmy w tym momencie w fazie beta. To znaczy produkt jest dostępny dla klientów płacących. […] Na tę chwilę głównie korzystamy z informacji zwrotnych, uzyskanych od użytkowników podczas testowania […] Na tym etapie decydujemy się na dalsze inwestowanie w AI Video, skupiając się na analizie feedback i dalszych decyzjach, na podstawie jak wygląda w tym momencie dynamika rynku, jak również jak wygląda i gdzie musimy dojść z produktem” – powiedziała Sikora.
Z kolei, jeśli chodzi o drugi produkt – Prospects, spółka zdecydowała się rozbudować go o „klasyczne narzędzie do prospectingu”. Kolejnym projektem, na którym Woodpecker chce się skupić jest „dynamic billing”, dodała członek zarządu Woodpeckera.
Woodpecker.co to spółka technologiczna dostarczająca oprogramowanie w modelu SaaS, które pomaga zwiększyć efektywność rozwoju biznesu poprzez inteligentną automatyzację procesów komunikacji biznesowej. W kwietniu 2024 r. zadebiutowała na rynku głównym GPW po przejściu z NewConnect.
Źródło: ISBnews