Kino Polska TV podjęło decyzję o nieskładaniu wniosku do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) o ponowne udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu Zoom TV w sposób cyfrowy rozsiewczy naziemny w multipleksie ósmym, podała spółka. Nowa strategia dotycząca rozwoju programu będzie opierała się na jego dystrybucji w ramach płatnej oferty kablowo-satelitarnej.
Obecna koncesja nr 629/2015-T obowiązuje do 28 grudnia 2025 r. i do tego dnia Zoom TV będzie dostępny w ramach telewizji naziemnej.
„Zgodnie z podjętą decyzją nowa strategia dotycząca rozwoju programu będzie opierała się na jego dystrybucji w ramach płatnej oferty kablowo-satelitarnej. Aktualna koncesja nr 654/2016-T udzielona spółce przez KRRiT na rozpowszechnianie Zoom TV w sposób rozsiewczy satelitarny obowiązuje do 28 lipca 2026 r.” – czytamy w komunikacie.
W opinii zarządu decyzja ta pozwoli na dalszą poprawę rentowności Zoom TV, a tym samym w pozytywny sposób przełoży się na przyszłe wyniki finansowe Kino Polska TV oraz grupy kapitałowej, podkreślono.
Grupa Kino Polska TV, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy Canal+, zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.
Źródło: ISBnews